FAQ Keuzeportaal
VRAGEN OVER HET KEUZEPORTAAL?
Je hebt onlangs een uitnodiging voor het Zustaina Keuzeportaal ontvangen. In de mail staat een link naar de inlog pagina van het keuzeportaal. Op deze pagina kun je een wachtwoord aanvragen. Vul hier het emailadres in waarop je de uitnodiging hebt ontvangen. Je ontvangt nu een email waarmee je jouw wachtwoord kan instellen.
Tip: Log in binnen de gestelde termijn om je cadeau te kiezen. Heb je niet voor de termijn gekozen, dan kiest jouw werkgever een cadeau namens jou.
Lukt dit niet? Stuur ons dan een bericht via support@zustainabox.nl
Geen orderbevestiging ontvangen na het afronden van jouw bestelling? Controleer dan je spam/ongewenste email. Vaak staat daar jouw orderbevestiging. Ook daar geen email? Mail ons dan, via emailadres waarmee je jouw bestelling hebt geplaatst op support@zustainabox.nl
Met jouw werkgever is afgesproken wanneer en waar je jouw cadeau ontvangt. Dit is of op jouw huisadres of op kantoor. In de hoe/how in het keuzeportaal kun je nalezen wat de gemaakte afspraak met jouw werkgever is.
Komt de afspraak je niet uit? Neem dan contact op met de persoon binnen het bedrijf waar je werkzaam bent die de afspraken met Zustaina gemaakt heeft.
Cadeaubonnen worden digitaal verzonden. Dit doen wij eenmaal per week.
Heb je jouw kerstcadeau (deels) gedoneerd? Dan ontvang je een bedankje zodra het keuzeportaal verzonden is.
Geen cadeaubon ontvangen? Controleer dan eerst je spam/ongewenste email. De afzender is de webshop waarvan jij je cadeaubon gekozen hebt. Dit duurt soms wat langer. Je ontvangt de cadeaubon vaak binnen een week. Ze doen hun best, maar niet alle duurzame bedrijven zijn al volledig geautomatiseerd. Ze verzenden jouw bon soms handmatig en met veel liefde.
Heb je een Zustaina Giftcard gekozen? Dan is de afzender giftcard@zustaina.nl. Heb je geen mail ontvangen? Mail ons dan op: zustaina-giftcard@zustaina.nl.
Heb je een WAAR bon besteld in oktober of november 2023? Ook dan ontvang je als vervanging een Zustaina Giftcard. Je hebt hierover in december een email ontvangen.
Was je niet thuis? Dan heb je een bericht van DHL ontvangen over je pakket. De status van je pakket is te volgen via de Track and Trace code die je van Zustaina ontvangen hebt.
Na sluiting van het keuzeportaal doneert Zustaina Foundation namens jouw werkgever het totaal bedrag aan de gekozen stichting(en). Je werkgever ontvangt hiervan een bevestiging.
Zustaina stuurt jou een bedankje namens het gekozen goede doel.
Werkt de code van je cadeaubon niet? Refresh dan eerst het tabblad van de website. Soms is de oplossing zo eenvoudig. Werkt het nog steeds niet? Neem dan contact op met de leverancier van de cadeaubon. De contactgegevens zijn terug te vinden op de contactpagina van de website.
Heb je een Zustaina Giftcard ontvangen? Neem dan contact op met zustaina-giftcard@zustaina.nl
Heb je per ongeluk een verkeerd e-mailadres doorgegeven bij de bestelling? Stuur ons een bericht vanaf het juiste emailadres zodat wij de bon opnieuw kunnen (laten) verzenden.
Je wilt liever een andere bon? Onze excuses. Je kan de bon helaas niet meer inwisselen voor een andere bon.
Neem dan contact met ons op via:
Keuzeportaal vragen:
support@zustainabox.nl
Cadeaubon vragen:
zustaina-giftcard@zustaina.nl
Algemene vragen:
zakelijk@zustainabox.nl